Followers

Monday, February 20, 2012

alhamdullillah Menang Lagi ^^

tengok tu aku menang^^


ehm tengah bukak FB ngn jalan2 g Wall kawan aku tetibe jer aku nmpak seorang rakan blogger ku

REMIND AKU sal kemenangan dari 


huhu yahooooo gembiranya..apa ea hadiah misteri tu huhu...
ehm terus Aku call ownernya tuntut hadiah bub dalam masa 24 jam jer tau hihi da selamat da send address pakai Handphone jer hehe...

so nk beli Shawl...x tau kat mana..
moh ramai2 shopping kat Lyface shawl


Klik SINI

untuk shopping tau !!! nak cuci mata pun boleh...antara koleksi mereka yg ada 

ehm ni PASHAMINA ASLAM......BARU KUAR STOCK NIE CEPAT2 ORDER !!!


THEN boleh siap sewa menyewa lagi kat LYFACE'S SHAWL nie
jom SEWA BAJU NIE
EHM ...see cantekkan..harga boleh runding ngn ownernya..so cepat2 g shopping kt LYFACE'S SHAWL...huhu


banyak lagi koleksinya tp nk tau g terjah page die..sgt menarik...huhu

3 comments:

  1. tahniah, jgn lupa tayang hadiahnya nanti.. ;)

    untung kan join GA kat FB.. lagi mudah dr yg kat blog.. ;)

    ReplyDelete
  2. taniah :)
    sy tagged join kontest ni plk

    http://bertuahx.blogspot.com/2012/02/contest-edit-gambar-paling-ohseem-by.html

    ReplyDelete