Followers

Sunday, May 15, 2011

Hadiah "Saya Nak keychain dari Pee Dee" da sampai=)

Yipppie ~
dek kerana aku kena surat denda aritu aku pun g la 
Pusat Mel kat Kulai tp pagi..ni baru lek..fresh agi ..hehe
siap g IOI MALL kat indahpura agi
aku la jadi Driver Ibu aku ke sana sini yela lau ada lesen x gunakan rugi kan yela bayar beribu nk dptkan lesen
last2x takut nk bawak uish x leh2x begitu kena kental huhu
walaupun "P" aku x cabut agi haha

ok jom tgk keychain dri Blogger














tu dia dlm sampul surat..ea nape byk setem tu huhu
tu bukan setem tp tu sticker denda huhu Ms kena denda RM0.50 huhu












Jeng2x


















see..tu la hadiah yg Ms dapat..TQVM cik jijah...

syg kamu ketat2x hik3x

2 comments:

  1. kenapa kena denda yunk??

    hehe Alhamdulilah selamat jugak sampai..

    syg kamu ketat2 jugak...muaaaaahh ^^

    ReplyDelete
  2. ehm x taula...mgkin setem x sesuai kot..tp its ok...^.^ da setle janji dpt hadiahnya haha

    ReplyDelete