Followers

Sunday, January 2, 2011

Lucky Giveaway by Cik Dya




jom Join
klik

Ms nak tagged

4 comments:

  1. sebenarnya kan. sab tak tahu ape itu giveaway. ape die punye cara..boleh terangkan ke tak kat sab? hehe.

    ReplyDelete
  2. GIVEAWAY Tu..something Contest la..macam peraduan la..lau masuk...kalao nasib le dpt hadiah dri blogger yang anjurkan GIveaway tu....kadang2 mereka pilih melalui cre manual mcm cabut undi dan kadang2 melalui random.org.....nnt yg menang le anta nama n alamat kat email blogger yang anjurkan...mcm tu la kiranya

    ReplyDelete
  3. oh ok. nk post kt blog kite. cume wt cm awak buat ni je ea?

    ReplyDelete